har jag skapat i ett försök till egenterapi. Jag skriver främst om de tankar och känslor som uppkommer till del av den påstått obotliga tarmcancer min man drabbats av samt den demenssjukdom min mor har. Rubriken kommer till del av något jag en gång läste om en dement man. Hans fru berättade hur hon förhöll sig till de förändringar som uppkom i deras liv. Det som fastande i mitt minne var något i stil med : Är vi ute och går och min man säger "Titta vad vackert rosa himlen är" fast den är blå eller grå så säger jag "Ja, visst är den".

måndag 13 december 2010

6 kommentarer:

  1. Stort grattis!
    Vad fina ni är! :)

    SvaraRadera
  2. Stor varm grattiskram till hela er underbara familj och all lycka i framtiden!

    SvaraRadera
  3. Tackar för gratulationerna. Sänder er båda kramar fyllda med hopp, styrka och värme

    SvaraRadera
  4. Å ni var så fina. Blir lika rörd när jag ser bilderna. Tack än en gång för en super dag.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack och tack, förstår att en av er var med och kan inte annat än åter säga att det var ni, våra kära, som skapade denna dag och för det är vi otroligt tacksamma

    SvaraRadera